esmaspäev, 28. detsember 2015

MIS TOIMUB?

Kui eelmises postituses olin ma veel SUHTELISELT entuasiastlik, et jõulud üle elasin, KUIGI mingi imelik tunne juba vaikselt tikkus peale..nonii nüüd on see siis käes! Keha on väsinud, trenni pole tuju ega tahtmist teha ja tahaks süüa igast kräppi. Eile õhtul sai siis oma magusavaagen ette võetud, loosi läks tupla..no ja kus sa siis sellega piirdud..popcorn kaa..


Noh pühapäeva patud, hakkan tubliks esmaspäeval. Aga ei! Hommikul 100g šokolaadi, lisaks küll muna, aga NO ŠOKOLAAD HALLOOO! Terve päev ainult näksiks...proovisin trenni teha, aga pole jõudu ja energiat. Mis toimub?? Eile tegin veel trenni õhtul ja jõudsin kuidagi ära tehtud läbi häda, täna ei jõua, ei taha, ei suuda...




Mis puudutab treeninguid, siis olen varem teinud erinevaid kavasid kodus  (Rebecca Louise Fitnessi ~30minuti kavasid, Chalene Johnson`i PIYOt, Shaun T Focus 25 jne. Hetkel teen  21 Day Fix Extreme (www.beachbody.com). Mulle väga meeldib see programm, kuna harjutused on lihtsalt, aega kulub vähe (~30min) ja trenni järgselt tunnen, et olen ikka midagi teinud -  võtab päris korralikult läbi. Vaja on ka vahendeid (kergemaid ja raskemaid hantleid, kummilinti), seetõttu eelistan ma teha seda kava jõusaalis, kuna seal saan kasutada raskemaid hantleid, mida mul kodus pole, aga kui jõukasse minna ei viitsi, ajab ka kodune "jõusaal-elutuba" asja ära, ainult, et kodus pean leppima oma kergemate raskustega (3kg) ja ei saa sellist koormust kätte nagu jõusaalis. No kodus trennitamine on ka nagu on - vähem ruumi ja üritan end ikka veidi tagasi hoida, et naabritele ei tunduks, et elevant on puurist lahti lastud.

 Selline on see 21 Day Fix Extreme kava. Iga päev erinev. Mi laik :)


 Lisaks käin veel jooksmas. Varem käisin tihedamini, nüüd viimasel ajal vähem, sest reie nelipealihas on siin streikinud ja olen seega teadlikult üritanud jalgu vähem koormata. Tavaliselt jooksen nii 10-11km. Laupäeval käisin viimati, jooksin koos tuulega, kes saatis mind tagasiteel ja tahtis kangesti, et ma alla annaks, aga ei saanud minust võitu ja jooksin ikka vapralt 11.05km ajaga 01:04:39 (ajaga väga rahul pole, sest nt juulis jooksin 12km sama ajaga), aga no hetkel seda aega nii väga taga ei aja, peaasi, et jalad jonnima ei hakkaks ja saaks vähemalt 1h aeroobset treeningut teha.

Aga jah hetkel on lood hapud. Null motivatsiooni ja sööks KÕIKE, kus on suhkrut ja mis maitseb magusalt. Ja see suhkur ju tõstab kiiresti veresuhkru taset, millele langeb aga kiire langus, mis muudabki mu uimaseks ja tekibki tunne, et jälle tahaks midagi...NÕIARING..Tahtejõud hakkab kuskile ära kaduma ja olen nagu kärbes selle kleeplindi küljes..MASENDAV..







2 kommentaari:

  1. Kadriii!!! Nii tubli oled, ära nüüd noruta. Ei ole parasjagu motti ja pugisid paar kommi pühadeajal.. BIG DEAL! Sa oled super tubli, pealegi 80/20 reeglit tead? Kui ka läheb see 20% lappama, mis siis sellest - 80% on ikka sinu kasuks :) Mõnusat aastalõppu, tunne imeilusast ilmast rõõmu ja naudi!

    VastaKustuta
  2. Tänks kiitmast! On päevi, mis on sellised täis negatiivseid mõtteid, aga teisipäeval suutsin end juba kokku võtta ja häälestasin teisele sagedusele. Ilmad on tõesti imelised ja see mõnus päike teeb tuju eriti heaks..Sullegi armas Madlü kalliderohket aastavahest, naudi puhkust ja näeme juba varsti!

    VastaKustuta