esmaspäev, 21. detsember 2015

ONCE YOU SEE RESULTS IT BECOMES ADDICTION

Jep just nii ongi, sest kui ma seda kadalippu alustasin esmaspäevast, siis hakkasingi normaalselt toituma. Mis tähendab normaalselt? Seda, et ma hakkasin sööma enam-vähem kindlatel kellaaegadel, et luua mingisugune režiim. Režiim ei pea olema karm, aga see peab olema, et organism mõistaks, et ta ei pea midagi varuma hakkama, sest ta saab iga aja tagant "kütust". Ma ei pea end mingiks toitumisspetsialistiks nüüd, et andke andeks, kui ma mingit jama ajan, aga tundub loogiline, et kui sööd kindlatel kellaaegadel, siis toimib kõik paremini. No ja siis hakkasingi sööma hommikut, lõunat ja õhtut. Menüü kohapealt ma tean, et mõni targem toitumistegelane hakkaks kobisema, et liiga vähe seda, teist või kolmandat, aga kõige targem nõuandja on su enda KEHA. Hommikul sõin nt muna veisehakklihaga ja kõrval miskit rohelist-punast. Lõunaks oli kanafilee- või hakkliha juur- ja köögiviljadega, õhtuks rohkem valku kodujuustu, kanafilee näol. Ühesõnaga ei ole ma mingi suur kokkaja ja kaalun ka kuidas kunagi, aga rohkem silma järgi. Aga hakkasin ka rohkem teed jooma, kohvi asemel. Üks hea tee, mis mulle kolleeg tõi ja tundsin, et see annab energiat ja lisaks sellele ka maitseb hästi - Tervise Alkeemia Ainevahetuse tee. Väga hea tee. Soovitan soojalt! Lisaks sellele ka rohelist teed jõin päeva jooksul mitu tassi.

No ja tegelikult ei pidanudki väga kaua ootama, kui juba peeglist väikesed muudatused paistsid. Toitumine korras, teed trenni ja näed ka tulemusi. Ja kui sa neid tulemusi juba näed, siis tekibki see sõltuvus...





Detsembri alguses tehtud pildid ja nüüd paar päeva tagasi. I´m so excited!













Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar