laupäev, 2. jaanuar 2016

A NEW YEAR, A NEW START AND WAY TO GO!

Soovin Teile kõikidele head uut ja PAREMAT uut aastat!

Uus aasta ja algabki kõik jälle taas. Sai see jõulutransvaal üle elatud, päevad hakkavad taas pikemaks minema, rohkem päikest, rohkem energiat, lähemale kevadele ja kaugelgi see jaanipäev enam on :) Uus aasta on minu jaoks hästi alanud, tunne on kuidagi hea ja tuju kaa. Eks see sõltub paljuski endast ja oma suhtumisest. Mina kavatsen olla see aasta optimistlikum ja loodan, et tõmban magnetina ligi ka rohkem head kui halba (Raual on head magnetilised omadused :D)

Aasta viimasel päeval käisin veel jooksmas         
ja nautisin ilusat ilma. Natuke krõbe oli, aga
õige riietuse valid (soe pesu alla),
siis külm ei hakka.
Mõnusa D-vitamiini
laengu sain küll.

Aastavahetus möödus muidu rahulikult sõprade seltsis, enne seda sai perega istutud ja kõht täis söödud (šnitsel, rohelised aedoad, praekapsas), aga mitte ülemäära, sest teadsin, et viimaseks toidukorraks see mul ei jää. Poest sai ostetud erinevaid juustusid ja kookospähklit. Ma olen suur kookose sõber ja võin kookost kasutada igal pool, nt teha kastmeid kookospiimast, topin kookoshelbeid/laaste igalepoole kuhu saab, nt pudrule. Ühesõnaga joppas selle kookose valimisega seekord eriti, sattusid hästi mahlased ja magusad kookospähklid (mul on ikka hea käsi :) ja siis sai õhtul seda nositud. Erilisi süümekaid ma ei tundnud, kuna mingit kräppi aasta viimasel päeval näost sisse ei ajanud, lisaks olin ma ka kaine, seega võib endale pai teha küll.

1. jaanuaril sai ka jooksmas käidud. Kui Vangla silla poole minnes oli naeratus veel näol, siis tagasiteel oli tuul vastu ja real feel nii äkki -17, naeratada enam ei tahtnud, tahtsin koju..muidugi hakkas kõht ka valutama ja paar km pidin kõndima, siis hakkas veel külmem ja üritasin end ikka kokku võtta ja viimased 2 km joosta, sest ei tahtnud päris jääpurikaks muutuda. Vähemalt positiivne see, et sain osa ilusast päikeseloojangust :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar