neljapäev, 14. jaanuar 2016

It never gets easier. You just get better!

Viimane postitus oli siis reedel. Päevad lähevad nii kiiresti ja kuna puhkus sai läbi, siis pole töö-trenni-kodu kõrvalt aega olnud kirjutada (loll on see, kes vabandusi ei leia :) 
Mis ma siis teinud oled?


Nädalavahetus möödus suhteliselt rahulikult. Laupäeval oli trennivaba päev, pühapäeval olin tubli ja vedasin end trenni. Toitumist jälgisin kaa, aga kuna laupäeval oli asja Lõunakeskusesse, siis ei suutnud ma Würtspoest mitte mööda kõndida, ikka astusin sisse ja mida ma sealt ostsin? ÜLLA ÜLLA - ikka Brasiilia pähkleid jaanikauna kattega. No ei oska vabanduseks midagi öelda, lihtsalt soovitan järgi proovida ja kui teil sõltuvust ei teki, siis on järelikult minul midagi viga..




Käisin ka laupäeval Umami poes ja ostsin Steviat, mida kasutan nüüd suhkruasendajana nt kohvi sees või pudru. Küpsetisi ma põhimõtteliselt hetkel ei tee, pole vaja seda kiusatust. Ema siin küpsetas paar päeva tagasi rabarberikooki. Uskumatu, aga pole isegi mitte proovinud. Magusaisu ei ole ja VÄGA HEA, loodan, et kimbutab kedagi teist :)

Hetkel mu lemmik hommikusöök on selline. 
Kaerakliipuder, kuhu lisan kookoshelbeid või -laaste ja kaneeli natuke. Kaerakliiputru söön ma meelsasti ka lõunaks, mulle lihtsalt nii maitseb. Alles hiljaaegu avastasin kaerakliid enda jaoks.
Rohelist teed joon ma päeva jooksul ka mitu tassi. Hetkel lemmik Madame Butterfly, kus on lisaks Hiina rohelisele teele virsiku ja vaniljekauna tükikesed..nii hea! Ja seda saab ka Würtspoest.
On ikka üks väärt pood!

Nädal on sujunud üldjoontes hästi, kuigi esmaspäeval tuli kerge jonn peale, kui kaal näitas suuremat numbrit. Ok natuke torisesin kodus, et ma ei näe mingit arengut, kaal ka tembutab. Aga on ju nii, et ALATI nähakse ennem negatiivseid asju - seda, mis on HALVASTI, kuigi selle asemel, et mõelda sellele, mis on HÄSTI! No mõtlesin, et ma genereerin juba liiga palju oma peas ja pean mõtlema sellele, mis ma juba saavutanud olen! No sain kinnitust, et suva see kaal! Küll ta ka langeb, kus tal pääsu! Lihasjõudu- ja massi on juurde lisandunud. Käed on rohkem toonuses (väike pähklike juba paistab jeii), suudan juba kauem käte peal seista, seega SEE on positiivne ja see oli mu üks eesmärk - seista käte peal ilma toeta - kuigi peab veel kõvasti harjutama.
Seega ALATI mõelge positiivselt! Kui kaal ei lange, siis SO WHAT! Kui näed, et peeglike seina peal näitab pringimat pepsi, siis ole õnnelik ja jätka samas vaimus! 

Ja olgem ausad, tuleb olla kannatlik ja järjepidev, sest häid tulemusi ei saagi 2 kuuga saavutada. Igastahes olen ma õnnelik, et selle konkursiga algust tegin, sest..


 
Tahaksin südamest tänada kõiki neid, kes on mulle moraalseks toeks olnud ja mulle kaasa elavad! Ja luban Teile, et kui mul läheb hästi (kindlasti läheb), siis nuuman Teid tervislikul moel ja teen kõigile kalli! :)

1 kommentaar:

  1. Nädalavahetus möödus suhteliselt rahulikult. Laupäeval oli joogivaba päev, pühapäeval olin tubli ja vedasin end poodi. Napsutamist jälgisin kaa, aga kuna laupäeval oli asja Lõunakeskusesse, siis ei suutnud ma Maksimarketist mitte mööda kõndida, ikka astusin sisse ja mida ma sealt ostsin? ÜLLA ÜLLA - ikka Liviko Laua Viina. No ei oska vabanduseks midagi öelda, lihtsalt soovitan järgi proovida ja kui teil sõltuvust ei teki, siis on järelikult minul midagi viga..

    VastaKustuta