neljapäev, 7. jaanuar 2016

Leg day - best day!

Hommik 7.00 äratus, teen endale aeropressiga ühe kohvi, lisan ka 1tl kookosrasva.  Kohv joodud, trenniasjad kotti ja trenni. Auto kraadiklaas näitab -25°C, sellise külmaga on uni silmast kiiresti läinud. Mõnusalt krõbe talveilm. Mõtlesin, et olen tubli ja lähen esimest korda hommikul jõusaali, on vähe rahulikum. Täna siis programmi järgi Lower Fix Extreme. Üks mu lemmikuid. Mulle lihtsalt meeldivad kükid, väljaasted jne kõik harjutused, mis seotud jalgade ja tuharatega. Täna proovisin seeriaid läbi teha juba suuremate raskustega (2x6kg ja 2x7kg), rohkem siiski viimastega. Energiat jagus ja sain oma jalapäevale linnukese kirja ilusti kirja.  

Pärast trenni väike Impact Diet Whey sheik ja päev võib alata :)

Kange tahtmine on täna välja jooksma minna, aga sellise külmaga säästan oma liigeseid.

Eile sai trennis 45min joostud ja 10 min kõnnitud mäkke. Trennis tundub see jooksmine palju vaevalisem ja raskem. Ma olen ammu mõelnud, et oleks tore, kui oleks mingi TV seal kuskil üleval. Hetkel saab vaid vaadata kuidas teised trenni teevad, aga tund aega vaadata kuidas keegi kangi tõstab on ka kuidagi  igav, vähemalt minu jaoks. Aga ei virise ja ei vingu, kuulan oma playlisti ja unistan soojemast ilmast ja heast rannavormist :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar