laupäev, 23. jaanuar 2016

Millest mu keha koosneb?


Käisin lasin endal teisipäeval kehakoostist mõõta. Viimati tegin seda septembrikuus. Aparaadid võivad olla erinevad, aga väikese analüüsi saab sellest teha. Lisan kõrvuti andmed. Viimase lahtri jätsin tühjaks, kuna tahan veel enne konkursi lõppu käia mõõtmas.





                              


3. september
19. jaanuar

Kaal
51,8
54,9

Keharasv %
26,5
25,6

Skeletilihaste %
30,4
39,1

Vistseraalrasv
3
1,5

Keha veesisaldus %
?
54,8




Viimase mõõtmise järgselt tädi kiitis ja ütles, et mu metaboolne vanus on 18. Väga positiivne! Kuna ma esimest korda lasin kehakoostis mõõta Fitshopi tegelastel ja teist korda apteegis, siis aparaadid olid erinevad. Hiljem kodus kokku liites keharasva, lihaste ja veesisalduse %, sain tulemuseks 119,5%?? :D Seega midagi on veits mäda, aga ma ei nuputanud välja mis nimelt. Järgmine kord lähen, siis uurin täpsemalt järele.


Kui ma võrdlen pilte, mis tehtud sügisel ja nüüd, siis olen meeldib mulle tänane vorm rohkem, seda lihtsalt põhjusel, et sügisel oli mul ülakeha suhteliselt nõrgapoolne, aga tänasega võrreldes on mul lihasjõudu on ülakehas tublisti rohkem. Varem ei olnud kätekõverdused nii toredad, nüüd meeldivad need järjest rohkem ja harjutan erinevaid variatsoone. Eesmärk ikkagi saada ilusad toonuses käsivarred.






                            Vs












Aga mõtlesin siis, et püstitaks suurema eesmärgi veel lisaks, sest pool aega konkursist on möödas ja ma ei taha, et mu motivatsioon kuu pärast kaoks. Niisiis mõtlesin, et suve alguseks tahaks rasva % saada alla 20 (ideaalis 15-17%). 

Väiksemate eesmärkide nimel teen aga kõvasti trenni ja annan endast parima, et selle kuu ajaga saavutada PARIM, mis saavutada annab! Konkurents on tugev and so am I!

Jõusaalis käimisel on veel see positiivne asi, et võid kohata toredaid inimesi, kes mõjuvad nagu kofeiin - ergutavad, motiveerivad ja annavad energiat.  Aitäh Teile selle igapäevase julgustuse, toetuse ja naeruteraapia eest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar