kolmapäev, 6. jaanuar 2016

Minu eesmärgid

Lugesin siin eile ühe konkursis osaleja blogi, kus ta oli välja toonud oma eesmärgid ja need olid sõnastatud konkreetselt ja selgelt ning hakkasin mõtlema, et ma ei olegi seda teinud. Millised on siis minu eesmärgid ja mida ma saavutada tahan selle nüüd juba vähem kui 2 kuuga.

Eesmärgid:

Peamine eesmärk on saavutada eelmise suvega võrreldes parem vorm. Võrdluseks lisan ka pildi suvest 2015. Kaalusin ma siis ~52kg (täna hommikune kaal siis 54.5kg).

Sellest peamisest eesmärgist lähtuvalt siis kitsamad eesmärgid:


1. Saada lame kõht ja vormitud kõhulihased.

2. Saada treenitud käsivarred.

3. Saada toonuses jala- ja tuharalihased.

4. Hea enesetunde ja rahulolu saavutamine.

5. Ahjaa üks kiiksuga eesmärk on mul veel, mida tahan saavutada -  käte peal seismine ilma seina toeta.

Kõrvalolev pilt iseloomustab hästi keha, millist tahan saavutada.


Mis ma selleks pean tegema?

1. Vähendama kehakaalu (rasvkoe arvelt).

2. Köögipoole korda saama (regulaarsed söögikorrad, õige toitainete vahekord jne).

3. Eelkõige sisse kodeerima endale need õiged toitumise ABC põhimõtted ja siis salvestama jäädavalt!

4. Jätkama jõusaali treeningutega, lisaks jõuharjutustele oma keharaskusega lisama suuremaid raskusi suuremate lihasgruppide treenimisel

5. Käte peal seismist pean harjutama järjepidevalt ja tugevdama teatud lihasgruppe.

6. Kasvatama oma tahtejõudu ja iseloomu :)

Takistused ja nõrkused

1. Näksimine. Mulle meeldib näksida ja sõltuvalt emotsioonidest ja kuu seisust (haha) on mul perioode, kus ma lihtsalt näksiks ja ma ei saa kuidagi pidama. See on peamine kurjajuur!
2. Nädalavahetused. Jah just nimelt! Kui nädala sees on toitumine on korras, siis nädalavahetustel on asi kaootiline ja luban endale rohkem, kui tohiks. 

3. Tulemas on tädi sünnipäev ja mõningad tähtpäevad. Kujutan juba ette, et istun kuskil sünnipäeval ja vaatan kuidas teised söövad ja siis kuula neid kommentaare stiilis "issand jumal sa niigi vormis, võid ju ikka 1 tüki torti lubada endale!" No ja siis ulatad kuradile sõrme ja teadagi mis edasi saab...

Kuidas ma takistustele vastu astun?

1. Plaanin järgida toitumiskava 21 Day Fix programmi järgi. 

2. Teen trenni 21 Day Fix Extreme programmi järgi kas kodus või jõusaalis ning käin lisaks jooksmas/sõidan rattaga vähemalt 4x nädalas.

3. Nädalavahetustel toitun samamoodi nagu nädalasees (kindlad toidukorrad, samad kogused), ei mingeid erandeid!

4. Üritustel püüan mõelda selgelt ja valida toitude seast need tervislikumad. Ma kindlasti ei luba endale, et ma magusale EI ütlen, aga võtan nt tavapärase koogitüki asemel pool või siis loobun millesti muust, teen samal päeval rohkem trenni vms.

Ja selle konkursi ajal üritan iseseisvalt hakkama saada. Kuna mul hea sõbranna osaleb ka BeFit konkursil, siis motiveerime ja nõustame üksteist, mis on väga suureks abiks :)
Peamine on ikkagi see, et ma saavutaks need eesmärgid läbi ÕIGE toitumise ja treeningu, mitte range enesepiitsutamise läbi, mis teadupärast ei vii kauakestvate tulemusteni!

Per aspera ad astra!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar