reede, 8. jaanuar 2016

Väike nädalate kokkuvõte

Nonii. Kolmas nädal on peagi täis tiksumas ja mis ma selle ajaga saavutanud olen? Teen väikese lühikokkuvõtte.

Osalemisankeedi koos piltidega saatsin 20. detsembril 2015.

Esimene nädal (21.-27. 12) võtsin asja suht lebolt, ei taha nüüd hakata vabandusi otsima, aga pühade ajal oli raske just toitumist jälgida. Trenni kohapealt ma allahindlust ei teinud ja iga päev liigutasin end natuke. 23. detsembril sai veel viimast korda jõusaalis pingutatud ja pärast seda tuli natuke pikem kui nädalane trennipaus sisse. Sellel nädalal ma küll otseselt end praekapsast, kartulist ja verivorstist lõhki ei söönud, aga näksimist oli palju ja maiustamist kaa. Ka ei pannud ma kirja mida ja kui palju ma söön, kaaluda ka ei viitsinud.

Teine nädal (28.12- 03.01) algas mitte nii hästi, kui oleks lootnud. Pärast pühasid olid mul suured plaanid hakata korralikult toitumist jälgima, kuid miskipärast oli mott pühadejärgselt langenud, tuju ei olnud hea, energiat nappis, magusaisu saatis mind varjuna igal sammul. Teisipäeval kaalu peale astudes näitas kaal 56.3 kg. Olin siis tubli 800g juurde võtnud (algkaal 55.5kg). No mõne jaoks pole see BIG DEAL, aga minu jaoks on, seda enam kui tõesti pushin end tagant ja isegi teisel jõulupühal, 26. detsembril käisin veel õhtul nii 9 ajal jooksmas. Ilm oli eriti vastik (jah ma tean, et pole halba ilma, on vaid vale riietus), AGA tuul oli ikka päris vastikult külm ja oli koguaeg vastu, kõrvad lõid lõpuks vilet ja tahtsid peaaegu otsast kukkuda, aga ma ei andnud alla ja jooksin 11km täis. Hakkasin teisipäeval ka üles kirjutama mida ja kui palju ma söön ning ma võin öelda, et see asi aitas mind päris tublisti. Mul oli ausaltöeldes kahju juba endast. Teen trenni ja näen vaeva, aga kui söön ainult kiireid süsivesikuid ja annan oma kehale "õige kütuse" asemel mingit saasta, siis hakkab ikka kahju küll, et mille kuradi pärast üldse ma siis trenni teen. Nädala lõpus oli juba enesetunne parem, energiat rohkem, SEST sõin õiget kraami. Keha enam ei turtsunud nii nagu auto käivitamine külma ilmaga. Nädala lõpus oli kaalunumber ka juba ilusam - 55.1kg (olgugi et raske öelda mille arvelt). 



Kolmas nädal (4.01-10.01) hetkel veel käib, aga tunnen, et liigun õiges suunas. Mul on kahju sellest esimesest nädalast, mille lihtsalt tuulde lasin, aga tuleb mõelda, et kõik pole veel kadunud ja tuleb võidelda. Kuna ma juba loomu poolest olen selline kange ja naljalt ei jäta jonni, siis seekord tõesti ma luban iseendale, et lähen võiduni välja. Võit iseenda üle on ka võit! Olen see nädal tublisti trenni vihtunud, toitumine on vägagi paigas ja kaalunumber kahaneb. Ja mis kõige olulisem, kui sööd mitmekülgselt, siis ei ole ka isusid magusa ega muu kräpi järele. Tasakaalust väljas toidusedel võib seda põhjustada. Paar nädalat tagasi hakkasin ka võtma vitamiine (D-vitamiini ja B-vitamiinide kompleksi), kuna olen kuulnud, et B-vitamiinide puudusega võib kaasneda ka suurem isu suhkru järgi. Igastahes hetkel olen oma isud peaaegu kontrolli alla saanud. See nädal aga tuli tuju küpsetada piparkooke. Mitte, et oleks suur magusaisu olnud, aga mulle meeldib, kui kodu on piparkoogi lõhna täis ja tahtsin katsetada tervislikumat retsepti. Tegin taigna täistera nisujahust, lisasin ka natuke proteiinipulbrit (Impact Diet Whey Cookies & Cream maitselist), piparkoogimaitseainet, cayanne pipart ja tulid täitsa huvitavad ja maitsvad piparkoogid. Päeva jooksul mõne ikka luban endale tee kõrvale krõbistamiseks. Reedese seisuga näitab kaal juba 53.9kg. Number muidugi rõõmustab, aga olulisem on peegelpilt, mis minu silmade arvates on parem, lisaks on kätes ja jalgades rohkem jõudu (jõuan pikemalt käte peal seista, seina abiga aga siiski siiski).






Mul on hea meel, et konkursis osalejate arv iga päevaga kasvab, kuna siis suureneb ka minu motivatsioon anda endast kõik ja rohkemgi veel! Põnev on lugeda ka teiste blogisid, seega kes veel ei blogi, siis hops-hops! Kuna ma ise olen ka alles algaja ja avastan alles seda blogimaailma, siis andke armu, ma õpin iga päevaga! :)

Seniks aga nautige karget talveilma ja ärge kringliks külmuge!















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar