kolmapäev, 17. veebruar 2016

When you're tired, it's a sign that you're almost at the end of your fight

Täna hommikul kohe üldse ei tahtnud ärgata, aga kuna mul on hommikul ainult 45 minutit aega, et hommikusöök valmis teha, ära süüa, riidesse panna, siis ei ole väga võimalust kauem voodis tilulilutada, muidu jooksen mööda elamist ringi nagu peata kana ja on suht tõenäoline, et pooled asjad jäävad maha. Kõige hirmsam oleks muidugi siis, kui mõni toidukarp maha ununeks, siis vist oleks paanika-jaanika. Olen lihtsalt juba nii ära harjunud oma toiduga, et ei kujuta teistmoodi enam ette. Nii et, kui keegi mind kuskile välja sööma tahab viia, siis hetkel läheb raskeks vist..


Tänase päeva märksõnad on väsimus, väsimus ja väsimus. Kui ma tavaliselt tööl jooksen bassiniruumist-puhkeruumi ja tagasi, siis täna lonkisin. 5-korrusele, kus asub võimlemissaal sõitsin palju liftiga, isegi alla tulles, mida ma TAVALISELT ei tee. Ühesõnaga üritasin igal võimalikult moel looderdada. Täna oli pikk päev, olin 8.30-17.00 rakkes (individuaal- ja basseinivõimlemised, rühmavõimlemised, massaažid), vahepeal ainult mõned 10 min pausid, kui sedagi. 



 

Vaatamata väsimusele sujus tööl täna kõik paremini. Bassein sai korda, vesi oli juba +26 ja üldjuhul väga keegi kisa ei tõstnud, tegin rohkem intensiivsemaid harjutusi, et tädidel külm ei hakkaks. Vahepeal tööl oli muidugi tunne, et tuletaks mõnele kliendile meelde Eesti Vabariigi Põhiseadust. Nimelt § 6, mis ütleb, et Eesti riigikeel on eesti keel, sest täna jälle imestasin, kuidas on terve elu inimene elanud Eestis ja grammigi eesti keelest aru ei saa (siinkohal mainin, et ei kasuta spetsiifilist sõnavara, vaid elementaarsed parem käsi-vasak käsi, ette-taha jne). Ju siis kõigest ei peagi aru saama..

Mida sõin ja jõin?

Hommikusöök
Riisivahvel kõrvitsaseemnetega 10g
Kanaliha 50g
Kaerakliidest puder (veega keedetuna) kuivkaal 22g
Kohupiimakreem rasvatu 70g
Kiivi 40g

Vahepala 
Kohupiimakreem rasvatu 100g
Pirn 140g
Päevalille- ja kanepiseemned 5+5g

Lõuna
Kanafilee 100g
Riis 70g
Brokkoli (aurutatud) 100g

Vahepala enne trenni
Proteiini shake (šokolaadi) 25g
Mandlid 5tk 6g
Kreeka pähklid 7.5g

Pärast trenni
Pomelo 50g

Õhtusöök
Tuunikala soolvees 100g
Kanafilee kuumtöödeldud 30g
Brokoli aurutatud 50g
Hapukapsas 50g

Päeva jooksul saadud energia: 1070 kcal. Rasvad 24.9g, süsivesikud 89.1g, valgud 127g.
Arvestades tänast trenni, siis oleks võinud rohkem olla, aga kui kõht tühjaks jäänud oleks, siis oleks midagi juurde lisanud.

Trenni tegin?
Ikka tegin, no ei saa ju ilma trennita. Täna oli veel Darola trenn kaa ja kuna ma viimasel ajal pole väga jõudnud jooksma, siis Darola intervalltrennis saab lisaks lihasjõule ka enese vastupidavust treenida. Kuigi olen aus, see trenn on ikka parajalt HULL trenn ja kirss tordil on alati Sally lugu, seekord siis olid kätekõverdused. Kui keegi tahab ülevaadet või ise järgi proovida, siis siin see on https://www.youtube.com/watch?v=41N6bKO-NVI 
Poole pealt andsin alla ja läksin üle kükkidele. Arenguruumi on...
Pärast trenni läksin korraks ka jõukasse, vaatasin kas I. on oma surumised ära teinud. Oli küll, aga mul tuli ka kange tahtmine proovida palju ma jaksan. Max oli vist 22.5kg, mis ma välja suutsin punnitada. 20kg oli parajalt raske, aga tegin oma 3 seeriat (10-10-10) hambad ristis ära.



Tänaseks surun oma läpaka nüüd kinni ja ÜRITAN varem magama minna. Homme hommikul lähen vaatan kas mu lihasmass on suurenenud (hoidku alt kui ei ole). Päris piinlik oleks kirjutada, kui midagi oleks halvemaks läinud. Aga eks ma homme muljetan! :)

Homseni sõbrad!










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar